Tiisdag

Vart en lugn kväll utan att barnen har vaknat. Än iallafall. :b
Colin somnade hyffsat snabbt. Så det var skönt. När de alla hade somnat la vi oss i soffan och kollade på en Thriller.

Sen har jag bara legat i soffan och kikat nå film på tv. Nå jobbigare än så har man inte gjort. :-)
Var på affärn för ut idag, behövdes blöjor, bröd,mjölk och pålägg. När jag kommer hem är inte skinkan i påsen?:O Så troligtvis glömde jag den på affären, men är helt säker på att jag la den i påsen.. jaja.. mysterium..


Och Colin har blivit helt tokig i mackor. polarmackorna. han kan äta hur många som helst, smaska i sig allt på en gång, eller så är det smöret som lockar ;)
Försökte även filma han idag när han gick så sött runt här. Men så fort jag tar fram telefonen så sätter han sig ner. Sen kryper han. Det är som att han vet att jag tänker göra något. 3 gånger försökte jag. Sen gav jag upp.
Får försöka mer imorgon.




Och imorgon är vi bortbjuden på middag hos Daniels mamma. Så blir väl en promenad dit bort, får hoppas vädret är på våran sida. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0