Sover ner Colin

Håller just nu på att sova ner Colin. 1 timme har snart gått! Igår sovde han efter 2 timmar. Less.. Han har även fått lite alvedon om det är tänderna som spökar, men verkar inte hjälpa ett dugg. 
Tänkte först att han kanske inte blir mätt på vällingen innan läggdags så ikväll fick han rejäl portion Müsli gröt från 1 år, och en macka. Allt slank ner, han älskar verkligen den gröten. Och mättande är den. Men ja.. Får hoppas att han somnar snart. På dagen somnar han ju på en gång.. 


När han har somnat blir det Lol. 

Kommer in lite bilder sen jag knäppte på barnen idag. :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Nja... lyx vet jag inte, eftersom jag ville kliva upp tidigare...:P



Nej, jag skrev ju till dig på FB att det skulle sändas igen från och med 26de:P

Men jag har det bra med mina vampyrer jag, läser nu böckerna till True Blood.... :D

2011-01-09 @ 13:26:35
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0