Söndag!

Danne tog på sig barnens tomtemask idag. men de visste att det var pappa som gömde sig där bakom.


Klockan börjar springa iväg här. Vi ska strax gå och lägga oss.
Colin hade lite svårt för att sova ikväll, som resten av veckan har varit. Runt 10 hade han somnat, sköönt. Han sätta mig ner i soffan och då vaknar Casper. Efter att han hade klivit upp 3 gånger fick han ligga här brevid mig i soffan. Sen vid halv 12 kom Danne hem. Då vaknade Colin igen.. gahhs.. Men där behövdes bara en flaska välling så somnade han om igen.
Den enda tiden man har tid för att slappna av, ne då ska de vaknas hit och dit hela kvällen tills man själv måste gå och lägga sig. man hinner alldrig koppla av helt. Rätt drygt!
Men ska bli skönt med lite sömn snart. Har spelat lite Lol ikväll, riktigt kul nu när man har kommit in i det. Men nu blir det inge mer spel för mig ikväll, Danne är just nu inne i en match. Så jag väntar in honom. 


Annars var vi ut en sväng idag, barnen & Danne åkte snowracer. Colin fick åka en gång också, men han var så trött så han tyckte inte det var så speciellt roligt. Så han fick lägga sig i vagnen för en liten vila. När mina tår höll på att frysa till is gick vi in. Barnen var måttlig sur då, de ville ju vara ute längre.
Kom på nu att jag måste ner tillt tvättstugan också. Men det får vi göra imorgon. Har alla sofföverdrag där nere.
Jobbigaste är att he på allt igen..



Colin var snyggast på nyår. Skorta, slips & frack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0