Sjukstuga

Oj en vecka sedan jag skrev. varit väldigt upptagen.. eller väldigt lat med bloggen kanske. :O 

Det händer inte så mycket annars, jag har börjat plugga nu och det som är jobbigt med det nu är att barnen endast får gå 15 h/v. Hur mycket hinner man göra då? Typ inget!
Från början satte vi tiderna 9-15 varje dag, och enligt dom var det okey så länge Danne var arbetssökande. Men nu har vi fått bytt tillbaka från 8 till kvart i 12 igen för nu när de har kollat upp hur det var så får vi inte har dom tiderna.Inte så länge Danne är arbetssökande.hmm.. Jaja.. Så man försöker väl att plugga så gott det går iallafall på den lilla tiden man får på sig..
Och just nu ligger Melvin med hög feber i soffan. stackarn. Han har fått i sig alvedon och vatten och han vaknar till rätt ofta. Får hoppas natten går bra. Vi som hade tänkt att gå och hälsa på Daniels mamma imorgon, men isåfall tänkte nog Danne gå med Casper och Colin så stannar jag och Melvin hemma. Då hinner jag plugga lite också.
Nu ska vi spela LOL!
Ha en bra kväll!!



Kommentarer
Postat av: Becca

Vad bra att ni är på bättringsvägen.. Själv så tror jag att jag har någon sorts bakterie i kroppen och skulle behöva lite penicillin. Men får se om det inte blir bättre frammåt helgen, vilket jag tvivlar på så får jag väl gå till vårdcentralen:S

2011-02-01 @ 22:41:44
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-02 @ 16:41:54
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0