Ryckande öga

Nu ska vi strax börja bege oss mot sängen, barnen ska ju upp till dagis imorgon.  Imorse var Melvin en liten tröttis så vi fick väcka honom. Bruka inte hända så ofta, de bruka vakna före oss. 

Idag runt lunch for jag in till stan och träffade underbara Rebecca. vi gick en sväng på stan, sen bjöd hon på fika på Lundbergs sen gjorde hon ett ärende. Sen åkte vi hem till mig där grabbarna busade och pussade ihjäl henne. :-) 

Ikväll har det blivit lite Lol och en snutt film med Danne. När vi satt oss var filmen nästan slut, tro vi ska ta hem filmen för den verkade bra. Minns inte vad den hette.. 

Sen är såå irreterad över mitt öga, ena ögat har fått nå slags ryckningar, skit irriterande. Fick lov att ta ut linsen för att kolla om det var felet. Men det var det ju inte, så nu ser man halvbra istället. Orkar inte sätta tillbaka linsen eftersom vi strax ska sova. När jag blundar slutar det att rycka, får hoppas det är borta tills imorrn.. 
Nån fler som har haft ryckande ögon??

God natt på er

Kommentarer
Postat av: Becca

Det är du som är underbar:)



Haha, ryckande öga? Vad menar du?

Det händer att mitt ögonlock känns tungt och börjar typ att plusera.. Det händer jätteofta. Var det så du hade?

2011-01-14 @ 08:21:58
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0