Onsdag


Nu ligger barnen och sussar, och jag sitter framför tvn och smaskar på nå mint choklad. God är den iallafall! 
Idag var vi iväg på Willys och storhandlade, så nu är allt påfyllt som det ska vara. 

Vet inte alls vad jag har gjort, men har haft jätte ont precis nedanför nyckelbened bak på ryggen. Kan knappt spänna eller axeln innan det gör ont. Men jag har ju inte gjort något lixom?:S Fast på kvällarna bruka jag ligga på den sidan av axeln och använda datorn som står på bordet, och då hamnar axeln lite konstigt, så kan ju vara därför. Ska inte ligga så ikväll iallafall, får sitta upp istället nu! =P

Jaja, ska bläddra runt lite mer på nätet sen he på nån film!!


Söta Casper


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har spelat för mycket basket :P

2010-10-06 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0