Måndag!

Colin ger storebror Casper skjuss i gåvagnen. Vad han skrattade :)




NU sover alla de små trötta barnen. Colin var lite små gnällig/skrikig och ville komma upp hela tiden men gav ej  med mig och nu somnade han precis. 


På förmiddagen for jag in till stan en sväng eftersom min lins gick sönder, blev köpa nya. Skulle ändå bytas ut nu så de gjorde inte så mycket ändå. Sen blev det en sväng på affären och inhandlade middagen, idag blev det strips/lövbit och kall bea. Riktigt god mat blev det, på en Måndag. :b 

Nej, men annars har vi inte gjort något speciellt idag. Melvin & Casper var hemma ifrån dagis eftersom Melvin hade feber igår och Casper e lite snorig. Imorgon ska vi försöka röra oss ut allihopa. Hoppas på härligt väder. =)

Nu kommer det en liten bildbomb på de senaste dagarna, har inte orkat föra över bilderna fören nu.
Vi var och åkte skridskor.







Jag och Colin tog en prommis in till staden. Han sovde dock hela vägen så nå "sällskap" fick man inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0