Lördag



Lördagskvällen spenderas i soffan. Just nu ligger Colin här brevid, han vaknade för en stund sedan och kunde inte somna om, sen att han är så hes att han knappt kan skrika gör inte saken bättre heller. Nu har han fått i sig en flaska välling så han somnade för en liten stund sedan.

Idag har vi bara varit hemma, Och Melvin gjorde sin tavla idag. Riktigt fin blev den. Casper hann somna när jag plockade fram allting, så han får göra sin tavla imorgon. För vi måste ut och plocka mera löv m.m. Melvin tyckte det var riktigt roligt och han använde upp all löv och mossa. Slänger in en bild på den imorgon för jag har den på telefon, orkar inte föra över nu ikväll!

Till middag gjorde vi friterade kroketter med fläskfilé, riktigt gott blev det! Efter maten hoppade barnen i badet. Strax därefter kom morfar förbi med lördagsgodis och mitt skinkpaket som jag glömde i bilen igår. Barnen satte sig i soffan och godiset var slut en kort stund därefter. Godismonster är dom. :) Fast idag var de snälla och bjöd även oss på någa bitar, händer inte alltid. =)
Ja föresten gick det jättebra för Melvin att sova utan blöja. Han vaknade vid 12 och gick på toa sedan gick han och la sig igen. Så får hoppas det går lika bra ikväll. =)

Annars har vi sett lite hockey ikväll, ännu en förlust. Hur ska detta gå?! 


Busungarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0