Torsdag!

En nyvaken Colin efter lunchvilan



Oj nu var det några dagar sen jag skrev igen..
Och nu har snön kommit, för att stanna hoppas jag?! 

Denna vecka har gått riktigt fort, nu är det snart helg igen. Idag var barnen på dagis som vanligt. Efter hämtning gick vi till hemköp för att handla mer pålägg, bröd & snacks. Gick bättre att gå idag än i Onsdags. Då hade Casper 3års kontroll och det var STORM ute. Men vi trippade iväg med vagn och pulka i djupsnön. Casper gjorde mycket bra ifrån sig, men att väga & mäta sig var inte det roligaste. Vi fick ta på ett ungefär eftersom han var helt omöjlig.. 

Blir mörkt fort på kvällarna, efter middagen gick jag, Melvin & Casper ut för att åka pulka och stjärtlapp i backen här utanför. Gud så roligt vi hade.  Vi blev ute i mer än en timme sen gick vi in och gjorde varmchocklad och mackor. 

Nu la Danne precis ner dem i sängarna eftersom det är dagis imorgon. Jag ska börja spela strax när Carro är redo!

Ha en bra kväll!
Casper imorse på väg till dagis

Och Melvin ville inte vara med på kort



Kommentarer
Postat av: becca

Gud vad stor Colin har blivit! Börjar bli ganska lik Melvin ändå.. Fast han har dina ögon:)

2010-11-13 @ 23:47:24
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0