Fullt Upp

Hallåj!

Måndag kväll och alla sover utom jag. Barnen somnade rätt fort, de var väldigt trötta. Och Danne har känt sig hängig hela dagen så han sover han också. Jag spelar lite poker och tänkte vinna lite pengar ikväll ^^ 

Idag har vi hunnit med mycket, eller jag iallafall. Efter dagis lämning blev det storstädning och tvättning på det. När barnen skulle hämtas tog jag, Carro, Casper & Colin en promenad till Hemköp.
När vi kom hem blev det mer tvätta (soffan) och sen lek. 

Sen blev det köttfärsås till middag. Och jag måste vara den enda som är KASS på att laga det. Eller så har jag alldrig velat lära mig. Så en sjuk Danne steg upp ur soffan och lagade till en smarrig middag. =)
Sen var vi inne i barnens rum och lekte, tog fram deras klossar som har legat i skåpet, och för dom blir det som nytt allting. Så de byggde och hade sig, sen klädde de ut sig till BATMAN och SPINDELMANNEN och härjade runt i lägenheten. 

Och på Fredag blir det storhandling och bak, eftersom stora Casper fyller 3 år på Lördag. :D Fixa presenter och ballonger måste också fixas. =) 


Nu börjar min turnering snart så ska avrunda här.
Ha en bra kväll!


Födelsedagsbarnet (snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0