Fredag kväll!

Fredagskvällen spenderas ensam, eller barnen sover ju och jag har ju min dator, så helt ensam blir jag inte. =) Danne är uppe hos Robban och testar något nytt Xbox spel han köpt. Xbox nördarna. ;)

Men blev klar för en stund sedan med alla ballonger, Ett antal är uppsatta och några får vara lekballonger, 3 st. Visste inte vart jag skulle he dom.. Så imorgon bitti kommer vi vakna av smällande ballonger sen kommer dom tjata på att plocka ner de resterande ballongerna. ;P 


Några ballonger i köket


Och några i hallen. Sen hänger det lite i vardagsrumsfönstret också.

Jaa,blev en långpromenad idag också, blev helt slut på alvedon och termometern funkade inget vidare den heller, så blev köp av det också. Casper har mått bra hela eftermiddagen iallafall, tur de! Imorse var det synd om honom, rödblommig om kinderna och helt utslagen på soffan. Men feber har varit borta ända sedan förmiddan och hoppas den håller sig borta! 



N
u ska jag logga in mig på skype, sedan spelnörda mig med Carro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0