vaken fortf 'gääsp'


Vaken är jag fortfarande, men känner hur ögonlocken sakta stänger sig ibland. Kanske dags att tänka på refrängen då..

Tog ett tag innan jag kom in i duschen, betalade av nå räkningar först, sen funderade jag i 30 min kanske om jag ens orkade gå och duscha,  men blev det tillslut. sen fixade jag iordning skink/ost pajen och la mig framför tvn. häärligt.

Nu pratar jag med Rebecca på msn, och kommer nog snart slänga mig ner i soffan igen, känns som de..

Imorgon är det Lördag och då är det bio för oss inplanerat. =) Blir roligt.


Godnatt alla.


Colin med sin nya "leksak" som han fick igår.

Kommentarer
Postat av: veronica

vad ska ni se?

2010-05-29 @ 08:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0