Måndag


Vilken härlig dag det har varit idag. Förutom småregnet som kom precis då vi hade börjat promenaden.

Runt 7 tiden imorse var vi uppe och härjade. Vid 8 traskade vi iväg på dagis och lämnade vildingarna. :)
Sen lånaden vi Mattes bil och for på Willys och storhandlade massa mat, blöjor och välling. Tiden gick väldigt fort, vi var inte hemma igen förän halv ett, han packa in maten och ge Colin välling sen var det bara att vandra på dagis igen för att hämta hem dom. =)




Väl hemma åt vi mellanmål och kollade på Katten Gustaf. Deras favoritprogram just nu. Sen blev det middag. - pasta & köttfärsås. Efter middagen gick vi ut på en promenad. Men blev bara en kort stund, för efter ca 10 min ute började det regna. Och vi hade inte kläder på oss för regn. Var hemma igen runt halv 7 och Melvin sprang direkt och la sig i soffan, efter 2 min sovde han. Trött var han.

Sen skulle Casper hoppa i säng, Danne nattade honom och jag badade Colin. Han tycker det är så skönt. Gör ifrån sig lite ljud och skrattar. Efter hans bad la jag ner Melvin i sin säng, och nu ligger Colin och sover på soffan istället. :)



Nu ska jag lägga mig framför en film om det inte går något vettigt på tvn.


Kommentarer
Postat av: becca

Åh, vilket sött kort:)

2010-05-03 @ 23:20:32
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Vilken söt tröttis :-)

2010-05-04 @ 20:25:32
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0