Söndag


Ja Söndag igen då, veckorna går snabbt.

I Fredags var vi uppe hos Matte och Camilla och grillade. Riktigt gott. :) Sedan tog vi en promenad bort till sommarhemmet och kollade på Majbrasan. Barnen tyckte det var roligt. =) Vi var väl hemma runt 8 kanske, så det blev inte så sent. De somnade gott när vi kom hem, och jag också. Slocknade på soffan runt 9, vaknade 3 på natten, då låg Danne ochså och sov på soffan. Så väckte honom och vi begav oss mot sängen.

Igår (Lördags) var vi bara hemma. Vädret var inte så värst lockande att vara ute. Men blev iförsig lite bättre på eftermiddagen. På kvällen kom Robban förbi, vi spelade nå spel. Kom inte ihåg vad spelet hette men det var riktigt roligt.
Man skulle köpa åkrar, sedan vete/potatis osv som man sedan skulle skörda under "sommaren" och få pengar för. Vid 2 tiden avbröt vi spelet för vi tyckte det blev för sent,då hade vi suttit i ca, 6 timmar och spelat.
Men det där spelet måste vi spela igen. :)

Idag har vi inget inplanerat,  imorse när vi steg upp såg vädret riktigt bra ut. Solen sken och det såg ut att bli kanon väder. Nästa gång jag gick till fönstret regnade det.. typiskt.
Vi ska iväg på kisoken/affären idag iallafall, det enda jag vet som händer. Barnen skulle få nå lördagsgodis idag eftersom vi skippade det i Lördags. Så efter middagen ska vi ha söndagsmys med barnen innan de lägger sig.

Ikväll blir det någon poker kan tro, Danne har en turnering han ska spela iallafall som han ha kvalat in sig till. Mycket pengar i spel, så hoppas det går bra på den. :)


Nu ska jag sätta mig i soffan och se Bondgården med kidsen..

Bye


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag kollade klart på avsnitt 20.. Så jag är på 21:P

Hahaha.. Bondgården.. Låter ju kul:P

2010-05-02 @ 14:34:38
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Vad bra.. vad tycker du om bakgrundsfärgen då? bytte ju till blå så att den skulle passa med headern..

Ja, du måste ju lägga upp ett kort på Colin på din header med;)

2010-05-02 @ 14:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0