Sön kväll






Blev inte så mycket poker för min del ikväll. Reggade mig på en freeroll så jag skulle ha nå annat att göra medans jag kikade på tvn. Men den kändes dryg att spela. Från plats 1-9 fick 11$ i utd och en plats i en större turnering, men det var 20 000 deltagare med. hehe. så i den blev det bara all in poker och hoppades på det bästa, den kändes inte så seriös att spela.

Nu kollar jag på Good Luck Chuck på 3an. Hade tänkt att Colin skulle få bada ikväll men han bara sover. Han somnade samtidigt som Melvin och Casper, så badningen får skjutas upp till imorgon.




Imorgon ska barnen på dagis. Jag och Danne och Colin ska in till stan en sväng och fixa nå grejor sen hem och slappa lite innan de ska hämtas igen. Troligen blir det att vi kollar på Vampire Diaries. Är på avsnitt 20 nu, och spännande är det. :)




Nu börjar filmen igen.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0