sommar sommar


haft en härlig dag. på förmiddagen följde Casper med Matte och Camilla till örnexpo och hade roligt. :)
Melvin blev lite små sur för att han fick stanna hemma, men det gick över tillslut. Melvin han ta en liten powernap innan vi gick ut. =)

Danne gick upp till Robban en sväng innan han skulle bort, så jag Melvin och Colin gick till lekparken och härjade. Blev väldigt varmt så efter ett tag blev vi tvungen att gå hem. Gick inte att vara ute i värmen för länge..

Strax efter vi kom hem kom även Casper hem, han hade haft det jätte roligt. :) Sen komma Danne hem och vi började med middagen. Efter maten gick vi ut igen, gick förbi kisoken och köpte jäst och mjölk. Så nu håller jag på att baka bröd. Ska strax slänga in dem i ugnen.

Melvin kunde inte sova så han sitter här i soffan brevid mig, han väntar tills mackorna ska bli klara, för han ville väldigt gärna smaka en. :)

Har lite bilder från dagen på mobilen som jag ännu nte lagt in på datorn, så lägger upp lite bilder senare ikväll då jag har mer tid. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0