Onsdag

Casper ville också leka som Colin bruka göra. :)


vilken värme det har varit idag. hoppas på lika bra väder imorgon. :)

på förmiddagen blev det städning för min del, som jag sen ångrade eftersom efter nån timma hade barnen drage fram lika mycket ändå. att städa på kvällen måste nog vara bäst för att det ska fortsätta se fint ut. iallafall till dagen därpå. :p

efter lunch for Danne iväg på möte och jag satte barnen i köket så de kunde fixa ihop en liten födelsedagspresent till Camilla. De ritade och klippte och blev så fint. :) När Danne kom hem gick vi upp och grattade henne och fick fika=) Barnen härjade på, fanns inge vila i dom inte. =)

nu på kvällen har det inte blivit så mycket. surfat på internet och kollat tv. just nu ser jag på Jims värld. :)
Danne gick upp till Robban för en stund sedan för att testa nåt nytt spel han köpt. Ser väl när han kommer hem. Blir sängen strax iallafall. Klockan börja bli mycket.


Lite bilder ifrån gårdagen då vi var i lekparken.

Casper försöker att gräva ner sparcykeln

Melvin tyckte det roligare att sitta nere i gungan.


Colin låg i vagnen och kikade
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0