Nu sover barnen






exakt när jag hade skrivit klart rubriken så vaknade Casper. typsikt tänkte jag. men nu sover han igen.

När jag gick in till Casper såg jag att Melvin hade lagt sig i våran säng, ovanpå överkastet. Han såg så söt ut, så han fick en filt på sig och får sova där tills vi går och lägger oss.

dagen har gått alltför fort känner jag.
Efter middagen tog jag med mig Melvin och Casper och köpte skor. Slipper de gå i vinterskorna nu när det är så varmt ute. De är riktigt malliga över skorna sina, speciellt Melvin. Han har haft dom på sig sen vi kom hem tills han skulle lägga sig, och skorna skulle ligga brevid hans säng så han kunde ta på sig dom imorgon bitti. Sen ville han ut och springa fort med dom imorrn hade han sagt innan han skulle sova. Gullunge. =)

Ikväll blir det tv och dator. Förhoppningsvis kommer Rebecca in på msn ikväll så man kan surra lite med henne. :)
Ser just nu på Kungen av Queens. Bra serie de också.

Hoppas ni haft en bra dag.





Kommentarer
Postat av: Becca

Gullungarna!

Tänk om man kunde ha fått så mycket energi som Melvin har... Det skulle ha varit toppen..

2010-05-06 @ 16:28:33
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0