full dag


haft det fullt upp hela dagen. för iväg imorse och kom hem igen för en timme sedan.
först lämnade vi av Melvin och Casper hos Carro och Jim, sen var Colin hos farmor sin medans jag och Danne åkte med Matte till stan. Danne skulle handla bil grejor. Sen hämtade vi kidsen och for tillbaka till barnens farmor där Danne skulle skruva i bilen. Runt 1-2 tiden kom vi dit, och det tog en jädra tid för dem att fixa bilen. Den delen de skulle ta lös satt fast som bara den. efter ca 6 timmar fick de lös den och vi åkte då hem. Danne ska dit imorrn och skruva klart, men då stannar jag hemma.



Casper somnade på 5 min efter ja lagt han i sängen, Melvin somnade för 10 minuter sen. nu är jag helt slut i kroppen och vill bara lägga mig ner och sova. men klockan är bara halv 9 så det känns som att det är lite för tidigt.

Jim följde med oss hem efter skruvningen också för Danne skulle bju på pizza som tack för hjälpen. och gott var det. :)

imorgon ska vi iväg tidigt också, Colin ska på bvc igen för att kolla höfterna, och Casper ska med och kolla synen. kvart över 9 ska vi vara där, så kvart i 9 börjar vi promenera hemifrån.. känns drygt, men det måste göras.





sitter just nu och spelar en turnering på svs och går hyfsat bra. länge sen man spelade nu. efter det lägger jag mig nog ner i soffan och slummrar till.. godnatt



Casper visar sina stenar han har plockat ihop i kepsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0