Trodelo


Minns inte ens sist jag skrev här, åratal sen känns det som. Fullt upp här hemma iallafall. Speciellt på dagarna då Melvin och Casper är extra busiga. :) Imorgon är det dagis för dem så där får de leka av sig lite mer. =)

Colin växer och blir stor han, lite mer än en månad nu. TIden går fort. Äter skiter och sover e de han gör. Ja som alla andra bebisar.

Ikväll är Danne uppe hos Robban och spelar Final fantasy eller vad det nu heter, tydligen bästa spelet som finns enligt dom. :P Jag spelar lite poker medans lilleman ligger här brevid och sover så gott. =) Kanske blir en film sen, blir det inte för sent skulle vis se reprisen av Vampire Diaries eftersom vi missade avsnittet i Torsdags, annars ser vi det imorgon då barnen är på dagis..

Ne nu måste jag koncentrera mig på pokern, stora vinster idag.. Byebye

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag var online på msn idag.. Men du var inte där:(

Jag har ju formaterat om datorn så jag har bara gamm msn än så länge, du minns säkert inte ens den. Men typ den första msn som kom ut.. haha..

Men vi kanske hörs imorgon då?

2010-03-29 @ 23:27:52
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Jaha.. sjukt! Det är väl typ samma som min dator då, jag kan inte använda trådlöst utan måste hela tiden sitta nära modemet så jag kan koppla in en kabel.. Du får försöka fixa det då, jag sitter ju typ bara här på kvällarna...:P



Det är bra med mig, det rullar på som vanligt. Hur är det med dig då?

2010-04-12 @ 23:27:35
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0