what to do


jag är trött. skulle jag lägga mig ner nu skulle jag somna. och det vill jag inte.

alla barnen sover i sina sängar nu. jag vet inte alls vad jag ska göra. är sugen på att gå ut men vet inte vad jag ska göra isåfall. :b Klokcan är halv 9 snart och solen skiner för fullt. man kan tro att det är mitt på dagen. underbart! =)


Var sugen på att börja fixa vårat sovrum nu, men eftersom dörren är borta in till Colins rum så kan han vakna om jag håller på.  Ska flytta på sängen, tvn och byrån. Eftersom vi ska lägga in barnens garderober brevid våra garderober. De fick inte plats när de nu delar rum och i Colins rum ville jag inte ha någon stor sak i vägen. får ta och fixa det imorgon istället.

men vad göra nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0