Måndag - bingolotto


Kom nyss hem från en lång promenad. Denna gång gick vi bort till nyänget och in genom skogen till gene forby sen upp mot vägen igen, sen hemmåt. Ritktigt härligt efteråt. Imorgon blir det en annan runda för Carro var så rädd att det skulle komma björnar. :P Nej men, vi ska även stanna vid solstugan och sola 10 min innan vi går vidare.

Nu sitter jag och väntar in bingolotto. Det började klockan 8, men nu strax blir det spel. Förra Måndagen vann jag 50 kr, får hoppas på en större visnt ikväll. ;) Har två lotter ikväll att spela på.. Håll TUMMARNA!

Ska föröska skippa godis & dricka med, så till bingolottot ikväll köpte jag en liten påse Exotic snacks, Cashew Nuts.
Dom är goda. Så ska försöka hålla mig borta från allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0