LEKPARKEN

Dagen började kvart i 7 imorse då Colin var först med att vakna, sen vaknade resten av barnaskaran. Vid 10 skulle Danne iväg en sväng så jag klädde på barnen och gick ut på en promenad, på väg tillbaka stannade vi och köpte varsin glass. Var varmt och soligt ute. :) Innan 11 var Danne hemma igen och då gjorde vi lunch till barnen.

Sen bestämde vi oss för att ta bussen in till lekparken i stan. Carro och Jim var med Colin medans vi for med Melvin och Casper. Först gick vi på stan en sväng, köpte nya kalsonger till Melvin (spiderman kalsonger skulle det endast vara) och strumpor till Casper, Colin fick en ny sommarmössa och 2 pyjamaser.



Sen gick vi till lekparken och härjade. Roligt med alla nya grejor som tillkommit. Barnen hade jätte roligt, och Melvin träffade en flicka i ungefär samma ålder och de lekte mest hela tiden. :)

Vid 3 tiden var vi hemma igen, då beställde vi hem pizza för vi båda var jätte trött så ingen av oss orkade ställa sig och laga mat. Efter maten gick vi upp till pappa min för vi skulle kolla på nå gardiner som vi skulle ta hem. Sen lekte barnen utanför och åt glass också. :)

Halv 7 var vi hemma, Melvin slocknade direkt på soffan och Casper somnade rätt fort i sängen sin.
Medans Danne sovde ner Casper badade jag Colin och satte på han en ny pyjamas. Sen slocknade han i vagnen. :)

Men som sagt, trodde Melvin var jätte trött, eftersom han slocknade på soffan och vaknade inte ens när jag bar in han till sängen eller hedde på han en blöja, men för 10 min sen kom han upp illpigg och ville inte sova alls. Så nu sitter han här brevid mig och försöker bli trött igen.

Nu ska kolla på The Secret Life Of The American Teenager. Får hoppas de e bra eftersom jag har tagit hem några avsnitt..


Danne tyckte den här var roligast, barnen älskade när han trampade jätte fort. IGEN IGEN skriker de efteråt. :)


Hoppas ni alla också haft en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0