Im so tired


ÄÄÄntligen är rummen färdiga.
Imorgon blir det att bära in möblerna/leksakerna och göra iordning Colins rum. Har varit och köpt små rinda mattor och 4 Nalle Puh tavlor. Sen ska vi he upp en hylla och bänk. Kommer nog bli bra. :)  Blir skönt o få fixa där ifred imorgon då barnen är på dagis.. eller Melvin kommer att fara dit. Casper blir nog hemma eftersom han hade feber inatt. Så han får vila ut sig och kanske gå på Fredag om han blir feberfri inatt.

Barnen somnade för en liten stund sedan bara. Vi har hållit på hela dagen. man är riktigt less och trött. Och på de måste jag iväg på affären om en halvtimme. Behövs blöjor och påfyllning av alvedon.

Och skattepengarna kom in idag, så nu blev man några tussenlappar rikare. Behövdes nu när man har målat och tapetserat om rummen. Var inte billigt precis. 

När jag kommer hem ska jag nog sätta in en hunka på pokern och spela lite grann. Går det inge vidare så slänger jag mig ner i soffan och vilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0