Bingolotto- Imorgon

NU sover barnen. Colin ville inte alls sova ikväll, han var helt utmattad och trött, eftersom han har varit vaken sen halv 4 ungefär, sen somnade han i famnen min, och när jag la honom i sängen vaknade han och verkade vara pigg som att han hade sovit 4 timmar typ. Knasig unge. :) men nu sover han också för natten..

Jag hade tänkt att spela bingolotto. Men det är ju IMORGON. lite besviken man vart då. Har suttit här över en timme och väntat för att vinna miljonen, lagt barnen i skaplig tid för att jag skulle spela ifred, och så är det inget ikväll. Det som alltid är på Söndagar. Aja.. ska istället kika på The Secret Life Of The American Teenager..

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0