VÄRME


Hyper varmt idag. Och vi har nästan varit ute hela dagen.

På förmiddagen tog vi med oss filt, moddelera och satte oss i gräset och trixade ihop olika figurer. Jag gjorde en musse pig och ett hjärta till Daniel, men barnen han paja det efter nån minut. :b



Efter uteleken gick vi in och åt lunch på balkongen och försökte varva ner i värmen. Efter knappt en timme var vi ute igen, men då lekparken med även Matte och Camilla. Mitt i all sol kom en regnskur. Huh.. Men de varande inte så värst länge, efter lekparken gick vi hem och jag ställde mig i köket för att göra pannkaka.

Efter middagen la vi oss alla i soffan och kollade på tv. Barnen var så utmattade att de inte ens orkade leka. Men vid 6 begav vi oss ut igen, nu gick vi till skogen. Barnen sprang runt och plockade kottar, kollade på myror och Melvin räknade stenar. Kul hade vi iallafall. =)

När vi kom hem slocknade barnen i sängarna, jag tog en dusch och nu sitter jag här.
Snart ska Robban komma ner på besök, tro han skulle ta med sig nå nytt Xbox spel, men jag ska försöka få dem att hitta på nå roligare, kanske A-Ö.. :b får se hur de går.. haha..

Nej nu ska Danne fläta mitt hår. Sen ska jag lägga mig framför tvn en stund.


 

 

Här kommer lite bilder när vi var på Mellanselsbad.

Casper älskade det.

Casper i vattnet, melvin syns också på bilden. han är lillkillen med armpuffar på andra sidan. ;P

Efter badet blev det lek. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0