Torsdag


Casper vaknade tidigt imorse, samtidigt som jag gick upp och gjorde välling till Colin. Så jag satte på bompa och la mig i sängen igen. Varje morgon är Casper som fastklistrad vid tvn. Vid 9 vaknade Melvin och vi klev upp och gjorde frukost.

Det har regnat lite till och från så nu på förmiddagen har vi inte gjort så mycket, förutom att städa. Melvin & Casper hade lite för roligt när vi vikte tvätten i vardagsrummet. De skulle in till vårat rum för att de skulle få ta fram och klä på sig själv. Men tydligen så visste dom inte vad de skulle ta på sig, så de tömte ut två hela garderober med kläder på golvet. Gick knappt att gå därinne. 

Nu sitter jag och väntar på att klokcan ska bli fyra, för då ska jag hem till syrran och kolla om jag kan ha nå kläder tills imorgon. För imorgon har vi fixat barnvakt och ska ut o göra stan'. ;) Det ska bli roligt!


Annars händer det inte så mycket, ska stänga ner datorn nu för barnen börja bli rastlös..
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0