The DAY

Tryck er in på www.beccanorman.blogg.se och var med i en awsome tävling. Valfritt plagg ifrån www.mahingo.com. MISSA INTE!



Var ute hela förmiddagen idag. Har brännt axlarna, men hoppas på färg iallafall.

Blev även en joggning runt geneforby ikväll, skönt var det! :)

Ikväll har Carro och Jim varit här, vi har spelat GENI (Danne vann) och ätit hamburgare!


Har inga bilder alls på datorn nu, eftersom jag sitter på min andra bärbara. Men har formaterat datorn osv så nu är den tom. Ska lägga in nå bilder imorgon. 



Gammal bild på barnen. Sitter utanför dagis och väntar på pappsen.



SE HIT!
Tryck er in på www.beccanorman.blogg.se och var med i en awsome tävling. Valfritt plagg ifrån www.mahingo.com. MISSA INTE!

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag brände mig rätt rejält när jag var på stranden i måndags. Men om man är snabb med att smörja in kräm så tappar man inte huden utan blir brun iställetn;)



Försvann du igår efteråt eller?:P

2010-07-16 @ 11:48:57
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0