Stan


Vart en bra dag idag. Barnen vaknade 7 imorse, jag klev upp runt 8 och fick lite panik då vi skulle ta bussen till stan halv 10. Väckte Danne fort men han var inte lika lätt att få upp. Halv 9 var han uppe och snabbt fixade vi oss och barnen och tog bussen halv 10 med Jim och Carro.

Var rätt så mycket rea på stan, jag hittade 3 linnen och ett par trosor, Melvin fick ett par spiderman kalsonger och Casper en Katten Gustaf tröja. Och allt de blev sammanlgt på ca 150 kronor. Som hittat.
Danne köpte ett nytt tagentbord, men när vi kom hem var allt söndert typ, i små bitar. Så det vara bara att åka tillbaka och byta, fick låna bil så tur de.

När vi kom hem blev de middag, sen slappa framför tvn. Barnen fick lite popcorn som sedan hälldes allt ut i hela vardagsrummet. De skulle mata varandra och det gick inte så bra.
Sen vid 7 gick vi ut igen, vi skulle först på lekparken, men gick förbi pappsen först för att hämta barnens kepsar som de glömde där tidigare, men vi stannade där tills vi skulle gå hem. Jim var som en lekpark för dem, hehe, så de somnade ganska snabbt när vi kom hem =)

När vi kom hem blev det städning av vardagsrummet och barnens rum. Sen läggdags för barnen. Colin låg redan och sov när vi kom in, han bruka sova vid 7 tiden, så jag gav han välling och bytte om till pyjamas innan vi gick ut, så han behövde jag bara lyfta över till sin säng.

Nu har jag och älskling tagit lite vin och gör nada. Ska strax se nån film som han tog hem, kom inte ihåg vad den hette, men den är nog bra..






Kommentarer
Postat av: Fröken M

härlig blogg med fina bilder på barnen =)

2010-07-25 @ 16:51:34
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0