NATTI NATTI


Oj, klockan börjar rusa iväg. Vi har kollat igenom 2 filmer ikväll med Carro och Jim.
Först såg vi The New Daughter, sen Ace Ventura. Första filmen var lite halv läskig, iallafall i vissa scener. Men bra var den, slutade dock inte som jag ville, och nu vill jag att film två ska komma så man får se vad som händer..

Idag har vi gjort alldeles för mycket :O Nej, men imorse kring 10 ställde vi oss och bakade. Vi bakade tre olika sorters kakor, och mina kola längder blev suuper goda. Dannes kakor blev goda de också ;P

Sen tog vi en promenad med Carro och Jim till konsum för att inhandla välling, blöjor och annat snacks. Tog dock lite lång tid, 2½ timme. Seg var vi, och varmt också.

Vi kom hem lagom till middagstid och idag blev det pasta och köttfärsås. Vi var riktigt hungrig allihopa så allting gick åt. Efter middagen blev det kvällsstädning och bompa. Colin blev riktigt trött efter badet och slocknade kvart i 7.  Han lär snart vakna som han alltid gör på nätterna, han vaknar alltid mellan 12-01 och dricker en flaska välling och sedan somnar om igen. Snart ska vi på vägning och mätning igen, och då ska även 5-mån sprutan tas..ajaj


Just ja, Colin har lärt sig nått nytt, göra pruppljud med munnen, det tycker han är riktigt roligt, och det ser riktigt roligt ut också, söt grabben. :)

Nej nu ska jag avrunda och se tv en sväng.

Godnatt



Melvin och Casper vilar på soffan


Kommentarer
Postat av: Elida

Hej vännen! Jaa låg och sov mitt på dagen igår, vart en liten strulig natt innan så vi var redig trötta. Hur är allt med er? Colin blir så stor ser jag! :)

2010-07-29 @ 16:58:59
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0