Helgen


Gud vad helgen har gått fort. Söndag imorgon och vi blir lite barn fria. Melvin och Casper ska följa med Matte och Camilla ute till något stuga och ha roligt. :) Det kommer de säkert gilla. =)

I fredags for jag och Danne ut. Först till Jim på fest, kom ner till hamnen rätt sent, så vi kom aldrig in till öltältet som tänkt, trodde de stängde två, men de stängde redan kl 1. Så Camillas pappa kom och hämtade oss och vi åkte hem. :) Men roligt hade vi. =)

Var skönt att sova ut dagen efter, vi klev upp runt halv 11 och degade i soffan med godis och dricka. Sen hämtade vi Melvin och for vidare för att hämta Casper & Colin. Vi hade tänkt att fara in till hamngffesten så barnen kunde få åka karusell, men då var klokcan 1, och sista bussen hem skulle gå 3. Så vi skulle inte ha så mycket tid på oss.
Så vi gick hem till pappa min och grillade med Carro & Jim, barnen badade samtidigt.

Redan vid 7 somnade barnen, helt utmattade alla tre, jag och Danne somnade också, men blev väckt då Carro och Jim kom vid 8. Vi skulle spela Monopol, efter spelet såg vi på Shutter Island, riktigt bra film. Undra om det kommer någon 2a tro?! Verkar som så..

Nu blir det snart sängen så man orkar med morgondagen. :)

Just ja, idag såg vi en ödla vid sundskolan. Jag ville verkligen ta med den hem, den var så söt. Vi tog upp ödlan och började gå, men Danne tyckte inte det var någon smart ide, för vars skulle jag he den? Buhu.. så jag la ner den igen och den kröp iväg.. Har intalat Danne nu iafl har vi ska köpa en ÖDLA! ;P

Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0