godnatt



jaa, min dator har pajjat. känns skit pissigt och dyrt, kostar säkert skjortan för att laga den, nu skulle man ha vart miljonär eller nåt.  Det som ärmest surt är alla mina bilder jag har på barnen där. MÅSTE LAGAS!
Melvin låg på soffan och sovde, min dator stod på vardagsrumsbordet, på sidan står det ett vattenglas, Melvin skulle tydligen leka karate i sömnen eller nåt, för rätt som de e smäller han upp foten på bordet och nuddar sälvklart glaset som välter över min dator. Kom inte så mycket vatten på datorn, men på nått vis har det ändå lyckats förstöra den. Nu sitter jag på min andra bärbara, den första datorn jag köpte, men skulle helst vilja ha min mer nya.

Jaja nog om det, ikväll har jag varit ute och joggat med Carro. Blev en sväng runt geneforby osv. Kändes som benen skulle gå av, så van är man vid att jogga. Ska nog komma iväg en sväng imorgon också. pepp pepp

Nu ska jag fixa en macka, lägga mig ner och kolla om det är nå bra på tvn.


Godnatt




Kommentarer
Postat av: Johanna' & Lana

Hej!

(Detta meddelande är endast skickat till de som deltagit i månadens blogg hos oss).

Nu är de 7 finalisterna i månadens blogg publicerade! Är du en av dom?

Klicka här så får du se: http://johannesoilir.blogg.se/2010/july/manadens-blogg-finalisterna.html

Kram Johanna & Lana :)

2010-07-14 @ 17:14:59
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0