Bad - lekpark - fika

Nu har jag fört över bilderna från moblien till datorn, så idag kommer även bilder! yey.


Dagen har bjudit på lite sovmorgon, barnen vaknade runt halv 6, Oskar sovde på soffan så barnen väckte honom  och han höll dom sällskap till bompa. Vi klev upp vid 8, jag sprang direkt ner till tvättstugan för att kolla om det var ledigt, så jag började att tvätta.

Efter lunch for jag, Carro och Casper till vågsnäs för att bada. Vi hade cykeln så bara ett barn kunde följa, och Melvin fick följa med sist. Casper tyckte det var roligt, men somnade på vägen hem. När vi kom hem hade Danne tage resterande barnen till lekparken, så vi gick dit och lekte innan vi gick hem och gjorde middag.

Runt 6 tiden gick vi ner till Aster för att fira honom. Blev bjuden på smörgåstårta och kakor. Riktigt gott. :)
Melvin och Casper fick åka på hans moped och Melvin fick även sitta med honom och köra ( kom inte på vad det heter) men den har en skopa iallafall! :b Han var riktigt mallig efter det.

Vid halv 9 gick vi hemmåt, Colin fick välling innan vi gick för jag visste att han skulle somna i vagnen, hade varit vaken sen 4 ungefär. Så han bar jag över till sängen när vi kom hem, Danne nattade Melvin & Casper och de somnade på nån minut bara.

Sen cyklade jag och Carro till hemköp för Carro skulle köpa godis. Thats it.. Nu ser jag på Jims värld..

Colin sitter stadigt i matstolen redan. Sötungen. Mycket roligare för honom att sitta med oss vid middagen. :)

Här är den söta lilla ödlan jag hittade. Jag vill HA en ödla! se så söt den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0