Video




Hej alla.

Ikväll har det blivit lite poker och tv. Poker gick inge vidare alls, spelade endast en turre på Db. Nu kikar jag lite tv och har tänkt attg lägga in ett klipp. Inte klippet på Melvin som dansar och sjunger, eftersom det blev nå knas när jag förde över och det går inte alls som jag hade tänkt. Klippte ihop en egen liten video med bilder från när barnen var liten tills nu, roligt det med. :) Men den blev lite lång, och musiken ska jag byta ut sen, har ingen musik på min dator, hittade denna lågt på nå Imesh grej som var inladdad på min dator. Men det får funka så länge. :)
Märkte aldrig heller att musiken tog slut en minut innan videon är slut, haha. Men, det får ni också ta. :)

Får hoppas videon funkar bara, första gången jag lägger in så hoppas på ett OK! :)



HÄR SKULLE VIDEON VARA!
Men typsikt så gick det inte, fast jag gjorde som det stod. Gaaahs!




Imorgon är det dagis för barnen, för mig lär det först bli städning, sedan vila tills de kommer hem igen. Blir inte så mycket vila under de dagarna de är hemma, då är det fullt upp, så vila behövs.

Nej nu ska jag stänga ner och snart bege mig till sängen.

Gonatt alla.



Kommentarer
Postat av: Becca

HAha.. du äter jämt kladdkaka:P

Men det är ju gott det också, hehe..

Var det skönt att sova? Själv klev jag upp tidigt för att passa ett samtal från vårdcentralen.. Och nu tror jag att jag håller på att åka på halsfluss eller nått..:S

Blåsor fulla munnen och halsmandlarna är stora och irriterad:S Känns som febern är på väg med:S

2010-01-21 @ 19:58:01
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0