Torsdag

Goodmorning.

Just lämnat små krypen på dagis. Vi tar ju som sagt alltid pulkan, men blir ändå tjat om de innan man går ut, sen åker ingen ändå. Melvin vill mest ta med sig pulkan för han vill styra den själv hela vägen, sen blir han arg om Casper vill åka eftersom han inte orkar styra då.. De blev glad av att komma till dagis iallafall, nu är de ju bara där 3 dagar i veckan så spring i benen hade dom, första Melvin gjorde när han kom dit var att hitta Simon och visa honom sin spiderman tröja han hade på sig. Casper vandrade bara runt och kollade efter något roligt att leka med. :) 
Alla vuxna på dagis tycker att Melvin är lik Kevin Borg, jag själv ser ingen likhet. Förut sa många att de var lika, och idag kom städtanten fram och sa att han var väldigt lik kevin Borg, jag ser nästan ingen skillnad sa hon. haha. Sen sa hon att hon hoppades att Melvin kanske var lika bra på sjunga som honom så kunde man tjäna stor peningen. lol.. 

Ja, nu ska jag ta tag i städningen och rensa lite ur köksskåpen. Slänga de som ska bort osv. Sen får Danne köra iväg med det sen..  

Tjos

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja, visst är dom fina?

Hehe, joo, jag sov till klockan halv ett idag. Jag var trött, hihi...

Men du, det blir nog att jag kommer till helgen istället.. Skulle gå på stan med mamma imorron..

Hoppas det går bra ändå?

Lycka till med städningen:P

2010-01-14 @ 13:40:08
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Ja men eller hur.. liksom, det måste ju vara nån människa som gjort det där fåret gravid ju.....

Kanske just därför att lammet var döttfött?

2010-01-16 @ 13:13:04
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Okej:) Ringer dig imorgon då jag vaknat:)

2010-01-17 @ 19:23:45
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0