Tisdag


Kvällen är här igen, sitter och kikar runt på nätet bara, Mevin kom precis upp, han hade gnällt lite innan i sömnen så tro han hade drömt något. Har får sitta uppe en stund sedan blir det sängen igen.

Imorse var vi uppe tidigt, eller barnen iallafall. Melvin kom in till oss runt 1 tiden och somnade hos oss, vid 5 vaknar Casper och tror att det är morgon. När han inte kunde kliva ur spjälsängen själv så somnade han alltid om då han vaknade, men nu när han kliver upp själv så tror han praktiskt taget att det är morgon även om vi sover. 
Så vid 5 började han att leka, först väckte han Melvin, som blev pigg han också, Neej tänkte jag.. sa åt dom att somna om hela tiden men det gick inte alls. De satt och kittlade varandra och skrattade i sängen, ena gick iväg lite nu och då för att hämta leksaker på rummet för att sedan leka i våran säng. Så sedan 5 har man varit vaken och först vid halv 7 klev jag upp då de började fråga efter frukost.
 
Efter frukosten satte vi igång att städa, barnen fick de varsin trasa att städa med, och stolt blev dom. De försökte att torka överallt och jag fick min städning klar iallafall! :)


Just ja, måste också säga grattis till Jenny som födde en liten dotter igår, grattis grattis. :D

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Fin blogg du har! =) Kolla gärna in min. Har en tävling som jag tror att du skulle gilla i samarbete med Vilda Victoria på 300 kr. De säljer namnsmycken, barn och babykläder, inredning, klockor, kitch, barnsmycken, leksaker och mycket mer så tror att du skulle gilla tävlingen! =) Kram, Diana

2010-01-28 @ 19:14:14
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0