Söndag


Hej igen.

Hela helgen har vi varit upptagen med flyttningen, och internet fick vi igång nu, men imorrn kommer det troligtvis inte funka då vi ska flytta över till denna lägenhet, ser väl hur länge vi blir utan. Har modemet och allt inne i andra lägenheten, och för att få bästa mottagningen till internet måste man sitta i hallen. Satt först i vardagsrummet men där gick det jätte segt och var 3 minut stängdes internet ner. Men inte nu!=)

Känns skönt att ha fått alla grejor på plats i nya lägenheten, så nu kan man börja koncetrera sig på den gamla och rensa ut allt som ska bort och ner i källaren osv.

Som sagt så har barnen varsitt rum nu, igår var första natten som vi sovde här, och de var ingen hit för Casper att sova själv, han skrek så mycket så de var hemskt. Så vi la in sängen i Melvins rum första natten så han skulle vänja sig. Somnade ganska fort där. Men Melvin blev inte glad.

Melvin: Nej, inte Casper sova här. MITT RUM. Jag är en stor kille. Sa Melvin flera gånger. sötungen..

Men idag hedde vi över sängen till Caspers rum igen, och det gick bra. De har nu sovit sedan halv 7, men de lär nog komma in till oss inatt som de brukar göra när de vaknar. :)

Ja imorrn är det dagis för dem små, jag ska röja lite i gamla lägenheten och slänga de som ska slängas i soppsäckar så Danne kan köra iväg med det sen, men lär nog inte göra allt för mycket, ska försöka vila en sväng också. Danne sa att de mesta kan vi/han göra på kvällen då barnen somnat..

Nu ska jag återgå till pokern.. Gnatt


Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Tack så mycket

Lycka till med allt :)

2010-01-31 @ 21:02:09
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Becca

Klart att du ska!:D Jadu, det lär väl bli i höst eller ev nästa vinter:P Men då kan du ju!:D

2010-02-08 @ 15:46:22
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0