Ny vecka!


Hej Måndag!
Idag går jag in i vecka 35. Nu kan de ske när som helst och Danne börjar känna sig redan lite nervös. inte jag än, får hoppas det går lika lätt som mina andra gånger! :) Men först vill vi hinna med att flytta, som sker om 2 veckor. *håller tummarna*.

Imorse steg vi upp runt 7 tiden, fixade gröt till barnen som de har börjat att älska att äta nu. =) Tog hand om disken medans de fikade sen vid 8 började vi klä oss för dagis.
När jag kom hem började jag små städa och ska strax hoppa in i duschen. Får hoppas Rebecca vaknar i god tid och kan komma förbi en stund. :) Måste fixa ihop någon lunch också, magen kurrar. blir nog pyttipanna och ägg. Snabbt gjort.

Som sagt när vi flyttar så ska barnen få nya rum, Melvin blev glad då han skulle få ett "spiderman" rum och Casper Tåget Thomas. Nu sist har de haft ByggareBob, men nu när de får var sitt rum blir det annat.
Finns massa bra grejor för rummet på www.ZyBoo.com och det kostar inte allt för mycket heller. Billigt och bra. Men dessa saker hade vi tänkt handla i slutet på februari, först ska vi fixa nå hallmöbler osv.

Melvin ska få spiderman bård + ett set med 43 dekaler, förvaringslåda och gardiner.



Casper ska få Tåget Thomas bård + dekaler och en lampa.



Eftersom det inte finns något fönster i Caspers rum så behöver inte han några gardiner. men de lär nog bli fint ändå. :)


Nej nu måste jag in i duschen sen fixa lunch..

Ha en bra dag alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0