Måndag


Ja då är snart Måndagen bortgjord. Som sagt så var barnen på dagis idag, och jag tvättade på för fullt här hemma. Runt 1 tiden vandrade jag till dagis men ingen av dom ville hem, de ville leka mer. Men med lite lockande att jag hade pulkan med mig så gick de med på noterna med att klä på sig.

När vi kom hem blev det först mellanmål sedan lek inne på rummet. Efter ett tag gick det lite i överstyr och rummet såg ut att vara nästan intill rivet. Så vi satte oss i soffan och beställde hem filmen Air Bud, barnen satt som fastklistrad och tyckte filmen var bra. Klokcan rusade iväg och det var dags med middagen. Rörde ihop lite spaghetti och köttbullar, Melvin kom även med ett förslag till middagen - Kornflakes. Men det blev ett nej. :b

Efter maten for Melvin med Carro, Jim och Morfar till Willys. Jag, Danne och Casper for en sväng på rusta för att inhandla städgrejor inför flytten, så nu är det kirrat! Blev även en sväng in på willys så vi kunde fylla på kylen lite.

Just nu är Danne uppe hos Robban och lirar xbox. Jag funderar på en dusch, men handukarna är inne i barnens rum i hyllan längst upp, längst in brevid Melvins säng. Så de lär nog vakna om jag ska in dit och böka på. De andra handukarna hänger nere i torkskåpet, plus några handukar som hänger och tgorkar här uppe, men de är nog intfe gtorra ännu. Ja vad gör man... 
När Danne kommer hem ska vi fortsätta se på Twilight, blev väldigt förtjust i filmen av de lilla vi såg. Danne somnade efter 20 min ungefär, medans jag såg en bit till. Skulle se klart filmen med både Melvin och Casper kom trippande ut från rummet deras för de kunde inte sova, så jag väckte Danne och vi alla gick och la oss i våran säng, de somnade fort men trångt blev det, och varmt.. Får hoppas de sover bra ikväll. :) 

Ne ska kika efter om jag hittar nå torra handukar och ta en snabbdusch och sedan se lite tv tills Danne mannen kommer hem. :)


Till helgen ville Robban och Liam att vi skulle joina dom till Knasiga Kojan, om vi inte har fullt upp med packning osv så blir det nog en liten tripp dit.


Casper som sitter i lektältet för bebisar. Tro han satt där i 10 min och lekte, såg lite små roligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0