Helgen..


Guud vad helgerna rusar iväg, likadant som för veckorna.. Imorrn går jag in i vecka 36.. Gud så tiden går fort. Och om en vecka flyttar vi. :)

Helgen som varit har vart lugn som alla andra helger. I Fredags kollade jag bara på film, Danne somnade runt halv 8 och sovde resten av kvällen/natten.. :b Så han var inget roligt sällskap.
På Lördagen kom Robban och Junne förbi och spelade lite sällskapsspel. Först blev det Jeoperdy, som man sög i. Sen spelade vi A till Ö. Jag och Danne vann båda matcherna, självklart! ;D De kom inte iväg förns vid halv 2 ungefär, så det blev lite sent. Somnade runt halv 3 kanske, barnen ville upp runt 7 tiden. Gäsp. Danne var rätt så död så jag klev upp, vid 8 kom Danne också upp, då somnade jag på soffan. Välbehövt! :)

Idag på förmiddagen var vi bara hemma, klev upp runt halv 8 och bara segade fram till 12 tiden. Då for vi på affärn och fixade så det fanns frukost imorgon eftersom allt var slut, sen gick vi in till Robban en sväng och barnen lekte av sig, Liam var inte hemma men de lekte på ändå. Vid middagstid gick vi hem och åt pannkakor och Melvin klippte sig lite och sen blev det bad!

Imorgon är det dagis för kidsen, jag själv ska tvätta. Ska skynda mig att slänga in en tvätt imorrn bitti innan Danne far iväg på jobbet så ingen hinner ta min tvättid medans jag lämnar av Melvin och Casper på dagis.
Danne jobbar till 4 som vanligt, om han ides efter jobbet så blir det lite handling och kanske en sväng in på rusta eller något. Eller så blir det en annan dag i veckan, är lite saker som vi måste inhandla.. :)

Hoppas ni haft en bra helg:D





Melvin och Casper fick äta mellanmål framför barntv.


Kommentarer
Postat av: Becca

Sötnosarna!:)

2010-01-24 @ 23:24:42
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Tack så mycket :)



Åh när jag gick in i vecka 36 så födde jag :D Hehe. Hoppas att allting går bra med flytten och så, så ni får det mest akuta gjort innan det är dags.

2010-01-25 @ 18:27:12
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Madeleine

ser mysigt ut ;-)

2010-02-02 @ 21:07:38
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0