TISDAG morgon


GÄSP' im tired..
Vart en konstig, jobbig natt. Under kvällen vaknade först Melvin och steg upp, efter en stund somnade han på soffan, så han bar vi in till sängen igen, drygt 5 min efter det vakande Casper och kom in, han kunde inte somna om och la sig med oss när vi la oss. Och just då vaknade Colin för Casper råkade vara lite för högljud, så jag la han brevid mig och han fick välling och såg riktigt trött ut. men LURAD. Han var inte alls trött, han ville leka, krypa runt sängen och dra oss i håret. Tog nån timma innan han låg ner, sen vaknar jag av att jag hör Casper prata, då har han gått in på Melvins rum och de sitter och leker mitt i natten?! BUMS i säng igen och de somnar om, nån timma efter det vaknar Colin igen och har bajsat, så gick genast upp, och efter mig kom Melvin och Casper. :O Nu sitter de i soffan sen en stund tillbaka. De ser lika trött ut som jag. De kommer nog ta en tidig vila idag. =)

Annars har vi nada planerat idag, vädret ser ut som igår. Danne får nog sina beställda datagrejor idag, som han väntade igår, men kom aldrig något. Så idag blir det en promenad till Hemköp, hämta ut paketet, köpa ost och frallor.

Sen ska vi också, städa idag. tråkigt det lät va, men ett måste.. Nu ska fixa lite frukost till oss alla..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0