STAN + BAD


Åhh nu är jag trött..ska lägga mig ner och bara se på tv ikväll, och kolla om det finns någon film ta hem.

Vid 10 imorse for jag och Melvin in för att göra stan. Vi hittade några tröjor+byxor+ kalsonger och lite små grejor.
Vid halv 1 var vi hemma igen, och då började vi packa för att fara till . . .


PARADISBADET. Jag och Carro for iväg med Melvin och Casper och hade det riktigt roligt. Den största rutchkanan med ringarna är en favorit hos barnen och hos oss, vi körde dubbelring och dubbelt så snabb gick det än med singelring. Vid varje kurva forsade det upp vatten på oss. ROLIGT hade vi iallafall. Barnen somnade direkt vid läggdags utan minsta gnäll. Man blir trött av att bada. Därför jag också är lite halv seg..

Som sagt, nu ska jag softa framför tvn...


Barnen väntar på morfar som ska köra oss hem ifrån badet.


Kommentarer
Postat av: Elida & Elliott

Ja gud ja, känns som vi bara ammar och sölar och pumpar och ändå slutar det med ersättning på kvällen då vi inte orkar mer. Gah! Får se hur länge vi orkar hålla på, det går ju iaf nån väg nu när robban är hemma så man får lite avlastning både med Elliott och annat som behöver göras. Ja vi har hittat en lägenhet, vi flyttar tillbaka till Domsjö, känns jättebra. Nedanför IP ligger lägenheten :) Så nu kommer vi närmare varandra! Hur är allt mer er? Gud vad barnen växer! Kram i massor från oss

2010-08-18 @ 23:41:17
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/
Postat av: Becca

Sötnosarna! <3

2010-08-19 @ 22:29:02
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag kommer till Sverige den 18de. men stannar i stockholm och tar bussen till övik den 19de så kommer tidigt på måndag morgon den 20de..

2010-08-21 @ 00:32:06
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0