Söndag-SOL

Blev sent igår, hade tänkt att lägga mig i tid, Danne kom hem vid halv 1, och jag fastande för en film. Kommer inte ihåg vad filmen hette, men det ska jag kolla upp eftersom jag måste ta hem filmen och se klart den, somnade i mitten av filmen och slutet missade vi eftersom vi la oss.

Vad händer idag tro?! UTE ska vi iallafall vara. Känns som att man har varit inne i flera dagar irad pga av vädret. Men idag verkar det vara sol, och hoppas det håller i sig hela dagen. :)


Just nu sitter Melvin och Casper i soffan med frukost och kollar på barntv. Och Colin kryper runt golvet för fullt, han är riktigt snabb ibland, speciellt då han ser något han vill åt. :)


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0