Onsdag

vilket VÄDER. det har regnat hela dagen, och vi har varit inne hela dagen. förutom då jag for iväg och köpte välling osv. har blivit storstädning, film och mat. Ja och lek förstås.
Colin har sovit mest hela dagen, han hade lite feber inatt, han tog 5 mån sprutan igår så har nog med det att göra. Men lite lek har han hunnit med, men trött var han, vaknade mycket inatt.stackarn.

Och han växer som han ska iallafall, stor killen. Vägde 7070 g och var 64 lång. =)

Just nu spelar jag lite poker på svenskaspel, Danne som bjuder, så hoppas de går vägen där. Sen får jag se vad jag gör, kanske ska spela en freeroll på ps klockan 9 också...




Lillgubben 5 mån 1 vecka. :)


Kommentarer
Postat av: Becca

Dom jag har på bilden går på ca 1500 kr+ frakt..

Så inte är dom billiga...

2010-08-06 @ 23:34:14
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0