Lördag!


Javad gör man. Danne ringde nyss, de är på väg hem nu.. Han och barnen (förutom Colin) har varit på arenan och kollat hockey med Matte och Camilla.
Jag och Colin har.. sökt efter bärselen. För några veckor sedan hittade jag endast bärselen utan remmar. Sen la jag undan bärselen och nu idag hittade jag remmarna, men nu hittar jag inte bärselen?! problems.. I know.. Vet att jag la undan den på ett ba ställe så jag kunde ta fram den om jag skulle hitta remmarna, men varje gång man gör så, så kommer man aldrig ihåg vart man lagt grejorna. :S jaja, får söka vidare..

Igår såg vi på nya karate Kid. Riktigt bra film. blir lätt ett köp när filmen kommer ut. Men vi började se den ganska sent, runt 12 tiden, och den vart klar 20 över 2. Så det blev sängen direkt efter..

Ikväll ska nog Jim komma förbi, han skulle försöka låna nå spel som vi skulle spela, kom inte ihåg vad det hette...


Nu vill inte Colin leka på golvet längre.. Gotta go..

Kommentarer
Postat av: Fröken M

det är så jäkla typiskt, man lägger saker på "bra ställen" och när man ska ha dem är de spårlöst borta... ;)

2010-08-07 @ 17:45:24
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0