Lördag kväll


Nu ligger alla kidsen i sina sängar och jag kollar in nån film på Silver. Tro Carro och Jim ska komma ner också, kanske blir nå spel eller film.

Efter middagen idag tog vi en lång promenad till Hemköp med Carro och Jim för att handla snacks till ikväll och nå lördagsgodis till barnen. Vi gick runt 6 tiden, och Colin brukar egentligen hoppa i säng klockan 7. Och nu sovde han hela vägen dit och hela vägen hem, så när vi kom hem lekte vi massor, spelade musik och kollat på bilar. Nu däckade han precis i sängen sin utan ett gnäll. :)



Vi hade egentligen tänkt att gå till någon strand idag då det var så fint väder, men eftersom Danne for iväg med barnen så blev det inget, så vi får hoppas på lite sol imorgon också så kanske vi tar oss iväg en stund, snart är ju sommaren över och snart börjar förskolan för barnen igen. Men de längtar, Melvin pratar om sina kompisar, vilken bil han ska ta med sig, och vilka som ska få låna den. Casper pratar om att han ska få en ny ryggsäck och att han ska leka med Melvins kompisar. Men det gick inte Melvin med på. :b

Nu ska jag stänga ner datorn och höra med Danne vad vi ska spela för något ikväll, klockan börjar dra iväg lite..


Ha en bra kväll!
Har inga nya bilder tillgängliga på datorn men slänger in nå bilder ändå.




Sångaren Melvin. Han sjunger jämt och ständigt, vid alla tillfällen. Sötunge


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... jag brukar "gömma" pengar på sådär bra ställen för att veta vart jag har dem... det vet jag aldrig när jag behöver dem, men de blir ofta en glad överaskning när de dyker upp månadeer senare när jag letar efter nåt annat =)

2010-08-08 @ 10:20:23
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Becca

Tråkigt med regn..:S fast här är det lite molnigt också.. Men, har köpt en ny madrass och ska slänga mig i poolen så fort Johnny åker på jobbet;)

2010-08-08 @ 12:52:45
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0