Solväder - CHECK

Tar alltid lika lång tid innan jag upptaderar nu känns det som, dvs evigheter..Tänker aldrig riktigt på att skriva något, finns så mycket annat att göra.. Men nu tog jag mig tid iafl, gör inte så mycket ikväll.
Melvin och Casper ligger och sover sen halv 8, Colin slocknar när som helst, han ligger här brevid. Danne pokrar lite och jag ser tv.. =)

Har inte haft något internet ppå min dator, har fortfarande inte det. Vet inte alls vad som har blivit fel, kan ansluta mig till modemet, men den kopplas ändå inte upp till internet, funkar på Danne iafl.. men men.. får se hur vi ska lösa det, Danne har försökt med allt, har lånat syrrans dator en sväng nu.

Idag har det varit strålande väder ute, och uppe tidigt var vi också. Melvin klev upp först, runt 6 tiden, sen gick han in och väckte oss, för tidigt tyckte jag att det var, så de lekte inne på vårat rum en stund medans vi fick ligga kvar en stund till. Runt halv 11 klädde vi på oss och gick ut, Melvin ville cykla. Casper fick också prova på, han cyklade iväg direkt, han tyckte det var så roligt. Så en cykel till Casper måste införskaffas till sommare också. :)

Klockan 12 kom Jenny och hennes lilla familj hit och hälsade på. =) Hennes dotter är 1 månad äldre än Colin, så blir nog lekkompisar då de blir nå år äldre. =)
Till middagen fixade jag ihop lasange, barnens favorit mat, de åt 3 portioner var, och alla blev vi mätta och glada. Sen tog vi en promenad upp till pappa min och hälsade på en stund innan barnen skulle hem och sova.


Ja nu väntar jag på att Danne ska bli klar med pokern, så ja kan ta hit hans dator och koppla till tvn, måste ju se Vampire Diaries, verkligen ett favoritprogram. Blir lätt ett köp sen när det kommer ut. Tog hem alla avsnitt, känns lite drygt att vänta vecka efter vecka för att titta, så nu har vi 3 avsnitt kvar att se av de som fanns att ta hem. Man blir helt beroende av serien.

Hade tänkt lägga in några bilder, men som sagt så sitter jag på syrrans dator, så har inte mina bilder här.. Så får bli nästa gång, om jag får igång internet så säga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0