Tisdag.


Goddagens eller nåt..

Ikväll händer det inte alltför mycket, satt och spelade en freeroll på bet24 när severn stängdes ner. Tydligen var det nå där inne, funkar fortfarande inte. Undra om de pausar turneringen.. lär ses.

Lämnade kidsen på dagis imorse vid 9 tiden, sedan gick jag hem och tog fram skolböckerna direkt. Gjorde klart 2 arbeten, sen gjorde jag lite fika och kollade fram lite recept till middagen. Som blev kycklinggryta, ris och sallad. Blev verkligen gott. VI kan laga mat! :) Eller Danne kunde, jag stod för salladen, men den var inte så tokig den heller. :)

Ja nu startade startade bet24 helt plötsligt, och kvar i turnering var man inte.. Dåligt det där. Tur man aldrig spelar där..

Jaja, ska he på nån film nu istället.


Melvin och Casper sitter utanför dagis och väntar på att pappa ska komma och hämta oss. :)


SötCasper som fyller 2 år nästa Fredag. :)


Mästerkocken Dannes kycklinggryta. :) Och min sallad. ;)
Måste ju bara säga att det är ungefär första gången vi försöker oss på att göra en sådan komplicerad mat. haha. Nu ska vi nog alltid försöka göra från olika recept. :)


Kommentarer
Postat av: Becca

Sara, har Casper bruna ögon??

2009-10-27 @ 22:24:00
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Anonym

casper är så söt då han har händerna i fickan :P

2009-10-27 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0