sängen?!

 






Go kväll.
Kom hem ifrån praktiken för en liten stund sedan, slutade kl 21.00. De säger att kvällen är jobbigast och att det är så mycket att göra, men det tyckte inte jag? Jag tyckte det var rätt lungt och det är mer att göra på morgonen. Men men. Det gick bra iallafall. Börjar 7 imorgon bitti så ska ta lite fika strax och lägga mig ner framför en film.

Fick in min pokervinst idag, känns bra. :) Så nu e man 2500 kr rikare. Blir att fara och handla lite på Fredag medans barnen är på dagis. Danne slutar runt 11 tiden, så det blir bra.

Nu kurrar min mage, så ska ta lite fil och kornflakes med torkade jordgubbar och yoghurt. :) Mums.

Gnatt


Kommentarer
Postat av: Piinky the one and only♥

söt blogg =)allting bra?

2009-10-08 @ 08:24:15
URL: http://caandyfreak.blogg.se/
Postat av: Albin

Söta! :)

2009-10-08 @ 14:02:58
URL: http://AlbinAxelsson.com
Postat av: Camilla

Det beoro på vem du jobbar med. Vissa vill lata sig och gör bort allt på eng ågn utan att tänka på människorna. Och sen så är du ju en extra personal, så då är det klart att det blir mindre att göra :P

2009-10-08 @ 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0