Måndag.


Hej svejs.

Blev en tidig morgon imorse också. Vid 7 tiden lämnade jag av barnen på dagis och jag begav mig till bussen för att åka till skolan. Hade 2 lektioner innan lunch, de enda vi gjorde på dom lektionerna var att prata om praktiken. Vid lunch gick jag ner och sa hej till Danne och lämnade av hans telefon, så jag skulle få tag på honom senare.

Sista lektionen hade vi Etik, sen vid 2 åkte jag och Danne hem och hämtade barnen. :)

När vi kom hem blev det direkt städning. Inte för min del iförsig, men för Dannes. Han fick nå fnatt och ville städa. haha. Men det var ju bra. :) Fick bort den stora kartongen som tv låg i, som stod i hallen. Sen har han städat på balkongen och röjt lite. Jag och barnen låg på madrasserna i vardagsrummet och spelade piano och kollade på barn tv. Sen for jag och Casper iväg och fixade Max mat och Melvin fick hjälpa pappa att bära ner små grejor till förrådet.
Nu ligger barnen till sängs, eller låg. Casper har redan somnat men Melvin kom upp då som vanliggt och sitter med oss en liten stund till. Vi kollar på 2½ männ. :)

Imorrn blir det en massa pluggande. har mycket att göra nu, bara jag inte blir distraherad ska det nog gå bra. =)

Nu blir det mer tv. hej hå




Far och son.

Söta Casper, som behöver en hår klippning. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0